Monday, January 16, 2012

Stroom

Dari Kalam Tok Ayah...Apakah dia yang dikatakan STROOM itu ?

merupakan kenyataan nya dan padanyalah tenaga-tenaga itu ujud....
STROOM atau tenaga yang mengaliri setiap organ-organ badan diri ini ..dialah menjadi pengeraknya. Akan tetapi apakah yang ada pada Nur Muhammad itu tidak lain dan tidak bukan iaitu Rahasia Tuhan dan ia dinamakan SIRULLAH.

... Tenaga merupakan PANCARAN NUR yang MENJADI DIRI PADA BADAN sehingga meliputi sekaliannya. Maka itulah yang kita perlu tahu dan ambil tahu akan pecahan-pecahan nya..

- ZAT adalah hakikat segala kejadian dan kehidupan
- NUR MUHAMMAD adalah pemegang amanah bagi Rahasia Tuhan iaitu Tenaga@Kuasa
- ORGAN -ORGAN adalah bekas untuk menyimpan atau menyatakan akan fungsi2 nya.
- ASMA’ ALLAH yang bernama AZ-ZHOHIRU=yang zahir
- ASMA’ ALLAH yang bernama AL MUZHOOHIRU=yang mengzahirkan.

Gerak yang berlaku didalam adalah gerak nafas dan nadi serta lain nya adalah gerak Pembawakan Tuhan jua akan tetapi ianya bertitik tolak dari Nur Muhammad.
Ianya Asma’ Allah jua iaitu Az-Zhoohiru. Ianya bersifat baru kerana apabila Nur Muhammad menerima badan baharulah tenaga itu ujud .

Itupun kerana berbadan dan tenaga-tenaga inilah yang digunakan oleh ahli-ahli kebatinan dan ahli ilmu tenaga dalam biasa. Mereka hanya mengambil manfaat dari tenaga itu sahaja yang bertitik tolak dalam jantung dan nafas nya.

Akan tetapi ilmu pengetahuan kami adalah mendudukki pada yang mendalam lagi iaitu tenaga yang asal iaitu tenaga yang mengerakkan nafas dan nadi serta lainnya atau tenaga yang mencipta tenaga itu dan ia adalah QUDRATULLAH iaitu RAHSIA Nur Muhammad.

1 comment:

  1. titanium vs tungsten - Titanium Arts
    Stainless titanium hair Steel. titanium ion color Tungsten; Stainless Steel Tungsten; Stainless Steel. titanium engine block Tungsten; Stainless Steel; Stainless Steel. mens titanium watches Tungsten; Stainless titanium ranger Steel. Tungsten; Stainless Steel

    ReplyDelete