Sunday, January 8, 2012

HAJI HAKIKI....

LETS GO TO BASICS - WAHAI SDRAKU ..INI UMPAMA BOM - SAPE YG MINAT PRIVATE CHAT ..kalau di masukkan dalam posting ramai yg MARAH pada saya nanti...AMPUN.

HAJI HAKIKI....

Dari segi Ilmu Hakikat, ianya bermakna KESEMPURNAAN KEISLAMAN sasaorang muslim itu. Haji ditafsirkan sebagai HAJAT. Maka apabila kita telah berjaya SE –kan diri kita dengan Zat, Sifat, Asma’ & Af’al Allah maka mencapailah kita akan HAJAT.
LikeUnlike · ·Unfollow postFollow post · 4 hours ago
2 people like this..

Dyah Mika ‎" HAJ ".....HIDUPLAH DG KEBESARAN ALLAH. SAMPAI LAH IA.
4 hours ago · LikeUnlike · 2.Pak Din Oden Apakah Allah bermaustatin di Batiullah? "kalau di masukkan dalam posting ramai yg MARAH pada saya nanti" Tak masukkan pun ada yang sudah membara marahnya. hihihi.
2 hours ago · LikeUnlike.Awang Zakaria Tulisan -tulisan Ini bukan basic lagi Bang Omar, ini essence . Durian runtuh..jom kita pungut banyak-banyak.
about an hour ago · LikeUnlike · 1.Pak Din Oden Jom pungut, tetapi ingat Durian Runtuh ada dua makna, Buahnya ke atau dahanya (kerana terlalu lebat). Apapun pungut boleh seberapa banayk tetapi nak makan semua, jasad tak larat ... nak share dengan yang lain, takut pula berulat. Tetapi yang SANGAT penting ialah niat.
about an hour ago · LikeUnlike.Halim Key Kedua dua ruangan sangat bermanfaat memenuhi ciri yang diperlukan dalam organisasi. Tindakan Admin dialu-alukan.
about an hour ago · LikeUnlike.

No comments:

Post a Comment