Friday, January 6, 2012

KHALIFAH..............???????

• Para lebai lebai besar tidak putus putus mengingatkan kita bahwa Allah melantik kita semuanya sebagai KhalifahNya dimuka bumi ini. Kata kata itu berlalu begitu saje melalui telinga yg mendengar. Tetapi para lebai lebai itu tidak putus putus mengulanginya..khalifah..khalifah ..khalifah. Apakah yg dikatakan khalifahmu itu ?.

Tentulah dia yang memerentah yakni ULUL AMRI-mu. Salah satu tugas khalifah ialah membahagiakan kehidupan rakyatnya. Sebagai rakyat kamu wajarlah MEMINTA untuk dibahagiakan wp khalifah tahu akan KEKUASAAN & KEUPAYAANNYA sebagai Khalifah..
...
Sebagai rakyat bertaraf hamba..kamu tunjukkanlah KEHAMBAAN-mu dengan MEMINTA..kerana permintaanmu itu ( doa ) adalah TANDA KAMU BERSERAH DIRI pada Khalifahmu itu. Khalifahmu itu ialah AKU-mu dan juga AKU-ku.

Masaalahnya Khalifahmu itu jugalah AKU dan Engkau. Raja Yang Berkuasa keluar dari istana yang kukuh menyamar sebagai rakyat bertaraf Kehambaan. Inilah HIJAB-nya yg mengelirukan ramai manusia. Fahamilah wahai taulan.See more
LikeUnlike • •Follow postUnfollow post • Yesterday at 14:29
o
o Pak Din Oden and 5 others like this.
o
o




Napsiah Ismail Raja yang berkuasa... keluar dari istana....menyamar menjadi rakyat bertaraf Hamba...Hijabnya diamana ya Abang Omar... minta maaf saya bertanya....
3 hours ago • LikeUnlike



Anuar Yasin hijabnya pada segala anggota tubuh bdn ...oooop..Napsiah tanya kat b.Omar..sy pulak yg jawab...sory..3x..
3 hours ago • LikeUnlike
o

No comments:

Post a Comment